.

Allt har förändrats, inget är som det brukade vara då. Ibland önskar jag bara att man kunde spola tillbaka tiden och stanna där man mådde som bäst. Livet öppnar nya vägar, då vissa människor intar dem och andra står kvar och inte vågar chansa. Det är ens eget beslut, men en tid därefter ångrar man sitt beslut. Den tiden då det var du och jag, saknar jag något otroligt mycket. Jag försöker att förtränga allt, men ibland orkar jag inte hålla tillbaka det. När jag kollar tillbaka på alla foton, och tänker på alla minnen som vi delat tillsammans, blir det svårt att hålla tillbaka tårarna. Våran vänskap var verkligen trovärdig, och när det gällde dig trodde jag på ordet föralltid. Nu har allt blivit annorlunda, vi börjar glida ifrån varandra. Det är verkligen det värsta som kan hända. Jag vill ha tillbaka den gamla tiden, då jag var den lyckligaste människan på jorden. Men dig kunde jag alltid vara mig själv och jag litade på dig till 110%. Vart det än tar slut kommer jag alltid att älska dig! Du har förändrat mitt liv och gjort det till något underbart, vi kanske inte kommer att stå varandra lika nära, som vi gjorde då och tanken får mig tårögd. Men det finns alltid ett hopp, och det sista jag gör är att sluta hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0