god jul

God jul på er ♥
Förlåt att jag inte har uppdaterat tidigare idag, men har helt enkelt inte haft tiden till det. I alla fall så vaknade jag kvart över nio, då jag gick upp och väckte min bror. Senare öppnade vi alla julklappar, och jag fick sjukt bra grejor men jag orkar tyvärr inte rabbla upp allt. Men det bästa var nog locktången, Paris Hilton parfymen, svenska stjärnor - sing star och Markus Krunegård skivan. Men sedan åt vi julfrukost, och därefter när alla skulle duscha fanns det inget varmvatten. De har typ hållt på med vårat vatten så det kan ha berott på det, eftersom ingen av våra grannar och folk runt omkring hade tillgång till det heller. Vi fick vi lösa det hela genom att värma upp vatten i tekokaren och blanda med det kalla vattnet och sedan stå med hinkar och hålla på. Kändes som om man var på landet haha. Men lagom till kalle anka åkte vi till farmor och där tillbringade vi resten av dagen/kvällen med släkten. Lyckad dag var det allt, men ingen tomte kom :( Tomte är ett måste ju, men aja. Nästa år ska jag se till att det kommer en i alla fall, men nu sitter jag bara här och degar framför datan. Ska väl ta och sova snart, eftersom imorgon ska vi till mormor och fira jul. Men jag hoppas att ni har haft en underbar julafton,
puss och godnatt!

såhär blev lockarna, inte så lyckat eftersom.
det var första gången men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0