imorgon smäller det

Hej bloggen,
idag gick jag upp ganska tidigt faktiskt, sen åt jag frukost och fixa mig lite snabbt. Vid elva åkte jag och pappa och handlade, sjukt mycket bil köer och kaos kan jag ju säga. Vi åkte till massa affärer för att hitta det vi skulle ha och det slutade med att vi kom hem halv tre. En shoppingdag blev det helt enkelt. Skulle ju varit med Martina och Mimmie idag, men det blev ändrade planer. Istället ska jag hjälpa pappa lite med julmaten, göra knäck, slå in julklappar, klä julgranen och ha lill jul med familjen. Men nu måste jag kila, kanske skriver mer ikväll,
pussen ! ♥

ur gammal bild, på mims och mig.
 
                jag älskar dig hjärtat ♥

Kommentarer
Postat av: mims

awwww jag älskar dig så himla mycket älskling <3

2009-12-23 @ 15:39:02
URL: http://jaanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0