sbk wooooh !

Hej bloggen,
är egentligen för trött för att blogga, men vad gör man inte för er. Dagen började med att jag vaknade vid ca 10.00 sen gick jag upp åt frukost och slog på tven. Vid tolv tiden gick jag till Martina och sedan åkte vi vidare till atlas cupen. Där vann vi match efter match pch spelade lika mot ett lag. Men vi kom i alla fall till finalen, och på suddendeath gjorde jag en assist till Sofia som sedan gjorde ett mål. Matchen slutade 1-0 till oss, och vi blev cup segrare. Så jävla härligt, alla var så sjukt glada och vii kämpade oss igenom cupen och peppade varandra till max. Tack för en ur grym cup med er tjejer, as bra jobbat allihopa. I love you guys! Är fortfarande helt glad, men nu sitter jag bara här och läser lite bloggar och så. Ska snart göra iordning mig för sängen.
Pöss! 

Saltängens bk- the worlds greatest ♥


Kommentarer
Postat av: alice

sbk rocks ! :D <3

2009-12-30 @ 14:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0