tjugosjundedecember

Hej bloggen,
förlåt för min dåliga uppdatering, men jag har inte haft lusten till att blogga. Men igår var det ju cup, och vad ska man säga om den? Vi vann gruppspelet, vann två matcher till och gick till semin och fölorade på straffar mot kenty. Jobbigt, men det är bara att bita ihop och kämpa vidare till cupen på tisdag i finspång. Nog snackat om fotboll. Idag var jag på stan med Jenny och Matilda, fick med mig ett tub linne från new yorker och ett armband från ginatricot hem. Senare åkte vi hem till mig och kollade på tven. Därefter drog de hem och åt, och det gjorde jag också. Sen kom Jenny tillbaka till mig och då såg vi på ''Flickan som lekte med elden'' och svulla chips och dipp. Filmen var sjukt bra, men ibland blev jag allt lite rädd haha, men sånt hör till. Just nu lyssnar jag på Markus Krunegård ♥, och resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt. Imorgon blir det att se på bio (Alvin och gänget) med Matilda, haha vi kommer bergis skratta så det hörs i hela lokalen. Men jag bloggar mer imorgon
pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0