april april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill

Hej, 
det blev ingen uppdatering igår, men jag hoppas att ni överlevde ändå. Den spenderades i alla fall med bästa Mimmie & vi var på stan och hemma hos henne. Idag började jag skolan vid halv nio. Då hade vi diskussioner kring spelberoende. Sen lyssnade vi på en föreläsning om spelberoende & dansa och hade tipspromenad. Jag slutade vid två & då åkte jag ner till stan och träffa mammsen. Vi gick runt mest & kolla på lite grejer och ett par leopard tights fick följa med mig hem. Efter stan åkte jag direkt hem & käka, sen vid 16.40 gick jag till konfan. Där spelade vi lite teater och åt massor av godis haha. Den var slut vid halv nio ungefär och då mötte jag upp Matilda & vi gick runt lite & snacka. Sen drog vi hem till mig och myste med grönsaker & dipp, sen såg vi på bella & tyra show. Nu sitter jag & kollar lite bloggar. Det lutar åt att gå och lägga sig tidigt. Men jag skriver mer imorgon
puss!

                       Dagens outfit!
 
Vitt bas linne: ginatricot
Nät t-shirt: monki
Armband: ginatricot
Nit tights: h&m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0