du fick mig att tro, att tro på att allt kunde bli som förut

Hej bloggen,
det blev ingen uppdatering igår & jag är ledsen för det, men here we go. Idag började jag skolan halv tio med diagnosikt engelska prov. Det gick helt okej & den här gången hann jag göra allt, vilket kändes bra. Sen hade vi no & då labba vi lite. Efter lunchen åkte Josefine & jag ner till stan & käka glass på mc. Sen drog vi till någon park och träffa henns kompisar & vid kvart i ett gick vi till hörsalen & träffade klassen. Vid ett såg vi på niorna på våran skola & navestads konsert/musikal ''Vem var det som kasta?''. Den var as konstig och man fattade ingenting av själva handlingen. Vi slutade i alla fall vid två & nu sitter jag här. Jag ska snart börja på min labbrapport, som egentligen skulle varit inlämnad idag & senare blir det träning. Vi får se om jag slänger in något mer inlägg
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0