.

Det är läskigt hur en person kan förändras så fort.
Från att ha varit den bästa, tills att ha blivit någon helt annan.
Jag känner inte igen dig längre & du är inte den du en gång var.
All vår tid tillsammans känns helt bortkastad.
Det känns som om jag inte existerar i din värld längre.
Vi sa föralltid, men det var tydligen bara ord.
Allting är förändrat & jag vet inte var jag har dig längre.
Du fanns alltid där för mig dag som natt, men vart har jag dig nu?
Jag saknar den som du var då, för nu känns du helt främande.
Alla våra minnen & stunder kommer jag aldrig att glömma & de var bland de bästa i mitt liv.
Du var min andra halva & jag saknar dig mer än allt.
Men som det känns nu kan inget återgå till det som var & bara tanken gör mig ledsen.
Man kan alltid hoppas, & jag hoppas att du ska bli den du en gång var.
För jag saknar den personen som jag delade allt med, skratt till gråt.
Du var mitt allt, min bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0