Glad påsk

Hej,
min bloggning har blivit ur kass. Men från & med nu ska jag börja uppdatera som vanligt. Idag är det påskafton, vilket betyder påskägg & påskmiddag med släkten. Dock ska mitt lag stå bollkallar för Linköping-Göteborg och jag kan inte vara med. Det är lite surt, men det kommer fler chanser. Vi ska bort vid fem tiden så innan dess ska jag hinna städa mitt rum, för det ser ut som en svinstia. Igår var jag med Jenny & Matilda. Vi åkte ner på stan & shoppa, så nu är jag helt pank. Men är man en shopaholic så är man. Sen drog vi hem till mig & fixa naglarna och sedan vidare ut och fota. Nu sitter jag & lyssnar på musik och käkar godis. Jag skriver mer ikväll. Jag bjuder även på några bilder från igår.
puuuss

Jag älskar er tjejer, ni är de bästa jag har!





Kommentarer
Postat av: Matilda .

klockrent :) Ni betyder allt & jag älskar er otroligt mycket ! ♥

2010-04-03 @ 11:19:44
URL: http://hejmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0