i like the way you look at me

Hej babes.
Idag var skolan hur skön som helst. Först hade vi spanska & då gick vi igenom provet som vi ska ha nästa vecka, sen var det gympa och då körde ambazaden hela lektionen. Efter gympan tog jag, Josefine, Melker & Annie spårvagnen till sibylla och köpte kul glass, mums. Jag kommer äta glass varje dag om vädret håller i sig. Därefter var det kör & vi sjöng the phantom of the opera. Sen skulle vi haft no, men det har hänt en sak på skolan, så de som var inblandade fick stanna kvar & vi andra fick sluta vid halv två, fett soft. Då drog jag hem & lata mig och nu sitter jag här. Gör en premiär för hissar/dissar lista i inlägget över.
pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0