ingenting är omöjligt & jag ska kämpa för det här

Hello babes ♥
Idag var det skola igen, efter det långa sköna lovet. Dagen har varit ganska soft & Josefine och jag har skrattat som aldrig förr i skolan. Jag vet inte vad det var med oss, för vi skratta åt precis allting. El stiggo haha det är bara Josefine som fattar. Vädret har ju varit helt underbart också, våren har verkligen landat i Sverige nu. Just nu sitter jag & väntar på att Jenny ska komma hem. Sen ska vi ner & köpa glass och bara ha det skönt i solen. Juste, jag fick reda på min praoplats idag. Det blir att vara på coop extra risängen, helt okej förutom att jag kommer få jobba från 08.00-16.00. Aja jag överlever. Men jag skriver mer ikväll
pusseen

så här såg man ut idag då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0