jag är tröttare än tröttast

Hej bloggen,
ja jag lever, men jag har dessvärre ingen blogg lust alls. Dagen har varit helt seg rakt igenom & jag har varit hur trött som helst. Det kan ha berott på att jag inte kunde somna i natt, då det var några ankor som kackla utanför mitt fönster. Men skolan var lång, fast vi hade bara lektioner på förmiddagen sen gick vi till SMHI & lyssnade på en typ av föreläsning. Sen gick jag hem där ifrån & så klart hade solen gått i moln just då så det var svin kallt. Men sen när jag kom hem innan för dörren & kollade ut genom fönsret var det fullt solsken, det är så typiskt & det händer alltid mig. Senare åt jag & sov i några enstaka minuter & sen åkte jag på träning. Den gick sämst för hela min kropp är helt slutkörd efter helgen. Japp nu har jag klagat klart. Hoppas jag är på bättre humör imorgon
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0