jag kommer alltid att älska dig, hur långt bort du än är

Grattis älskade farfar ♥
Idag skulle du fyllt 69 år. Jag tänker på dig ofta & jag hoppas att du har det bra på andra sidan. Min saknad till dig blir bara värre & värre, desto längre tiden går. Du var inte bara min farfar, utan också min bäste vän & att mista dig var som att förlora en del av mitt hjärta. Dagen du lämnade oss blev till den värsta dagen i mitt liv. Den sista gången jag såg dig var på sjukhuset, bara någon dag innan. Jag kunde aldrig föreställa mig att du skulle lämna jorden bara någon dag efter. Den där sista kramen kommer jag aldrig att glömma & det var sista gången jag såg dig. Det känns fortfarande overkligt att ha förlorat en person, som man älskade så högt. Jag minns hur du ropade mitt namn när vi kom & hälsade på och hur du kramade om mig på det där sättet som bara du kunde. Jag såg upp till dig & varje stund jag delade tillsammans med dig, var jag lyckligast i världen. Vi har många minnen tillsammans & de kommer jag aldrig glömma. Nu är du en ängel där uppe i himlen, som ligger och vakar över oss. Jag hoppas att du har det bra. Jag kommer alltid att älska dig världens bästa farfar & du kommer alltid att finnas i en stor del av mitt hjärta. Nu lever vi för dig.

 


Kommentarer
Postat av: jenny

Gud vad fint <3

Min farfar är rätt så dålig nu och jag vet inte om han kommer att klara sig :(

Du är ett stort stöd för mig <3

2010-04-26 @ 21:57:44
URL: http://jeennybeenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0