moppeskola

Hej sweeties,
idag började jag skolan 08.15. Vi hade eget arbete & såg på film ''Pojken i randig pyjamas''. Den var sjukt sorglig och jag var inte långt ifrån att börja gråta. Sen hade vi musik, slöjd & matte. Efter skolan åkte jag ner till stan & gick på stan med Sofia en snabbis. Vid fyra gick jag till optikern & fixa syn testet till moppeskolan. Sen vid halv fem träffade jag Mimmie vid arres & då fixa hon med sitt syn test & vid fem hade vi våran första teri lektion. Vi pratade mest om vad vi skulle göra de kommande gångerna. Läraren verkade i alla fall bra, vilket känns skönt. Vi slutade unegfär vid sex & då gick vi på stan ett tag, sen tog vi bussen hem. Nu sitter jag här & glor. Funderar på att kolla på Andra avenyn avsnitt på svtplay, för jag har missat några avsnitt. Vi hörs mer imorgon
puss

Det här ska min tid ägnas åt de kommande veckorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0