när jag tänker på ordet fin, är du det ända som dyker upp i mitt huvud

Hej snyggingar.
Humöret är på topp & det beror på det underbara vädret ute. Idag var jag med klassen i linköping. Vi kollade på någon musikal & sen hade vi egentid, så jag & Josefine gick till mc och käka & sen gick runt lite i det sköna vädret. Det tog lite tid för oss att hitta, eftersom vi inte har varit där så många gånger. Men vi hade i alla fall dö kul som alltid. Vi tog tåget hem igen vid 12.50 & då åkte vi tillbaka till skolan och hade spanska & gympa. Sen slutade vi tidigare och nu sitter jag här. Ska snart käka lite mat & sen vid halv sex blir jag hämtad av Sophia, sen åker vi vidare till träningen. Jag lägger upp bilder från dagen senare, när Josefine har skickat dem.
puss


Usher ft. Will.I.Am - OMG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0