one part of me want this, and the other don't

Hello sunshines!
Det blev inte så mycket bloggning igår, men det var för att jag hade annat för mig. Jag tillbringade dagen med Martina & Mimmie. Vi åkte först ner till lucky7, för att kolla våra percingar. Men när vi kom dit hade det inte öppnat än, så vi gick till strömmen & tog massa bilder. Sen gick vi upp till lucky7 igen & våra percingar läkte bra. Efter det vart alla sugna på glass så vi gick till halvars & gotta oss. Första glassen i år & det blev två kulor en blåbär sorbet & en lakrits, mums. Sen tog vi bussen hem & senare var det träning. Efter träningen var jag med Jenny & hon sov här. Vi såg på tven & käkade som alltid grönsaker med dipp. Somnade ganska skapligt, för båda var dyng trötta. Idag vaknade vi vid halv tio, då gick vi upp & käka frulle & tittade på tven. Hon gick hem vid tolv ungefär & nu sitter jag här. Idag ska ska tiden ägnas åt plugg & om jag får någon tid över ska jag nog träffa några vänner. Ha en bra onsdag
puss 

              
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0