snabbt inlägg

Hej babes.
Matchen gick bra & vi vann med 5-0. Jag var inte på topp idag och humöret var -0. Efter matchen åkte jag i vilket fall hem & duscha. Vid tre tiden åkte pappa & jag till citys hemma plan, för att kolla på deras match. Men vi hade fått fel tid, då matchen började fyra så vi åkte och handlade lite. Sen åkte vi tillbaka & såg första halvlek. Sen åkte vi hem, för det var svin kallt ute. Väl hemma satte jag mig vid datan & plugga. Blev dock inte så mycket gjort. Jag sitter fortfarande & sliter med en kladd om andra världskirgets resultat. Nu ska jag försöka bli klar, så jag bloggar mer sen.
puss



Kommentarer
Postat av: faster

hej gumman vi ses väll på lördag kram kl 18 fira mathilda kennta.

2010-04-26 @ 16:04:47
Postat av: bella

yes det gör vi (:

2010-04-26 @ 17:00:28
URL: http://mylifeinsettings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0