det är ni som gör mig hel ♥

När jag har ramlat ner på knä & sagt att jag inte orkar mer, är det ni som har fått mig på benen igen. I de stunder då livet känts som värst, är det ni som alltid har funnits där. Vi har delat så många stunder tillsammans genom de här åren & utan er vid min sida skulle jag inte klara en millimeter. Ni har stöttat mig i motgångar & funnits vid min sida i uppgångar. Jag vet alltid vart jag har er & det glädjer mig. Ni har lärt mig så enormt mycket här i livet & jag ser upp till er. Ni två har varit som systrar för mig genom alla år & jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan er. Ni är inte som alla andra, utan ni är speciella. Världen har bara två människor som ni & jag är så lycklig att jag har er två. Ni får mig jämnt att skratta, även i de stunder då jag helst skulle vilja falla ner i gråt. När jag är med er är jag lyckligast i världen. Jag har alltid så himla kul med er två & alla minnen vi har tillsammans är oförglömliga & ligger mig varmt om hjärtat. Eran betydelse för mig går inte att beskriva i ord, texter eller sånger, för den är så otroligt stor & utan er skulle jag inte vara den jag är. Det är ni som gör mig hel. Jag har svårt att tro på ordet föralltid, men när det gäller er två tvekar jag inte en sekund. Vi har hållt ihop sen barnsben, trots motgångar. Tillsammans har vi kämpat för varandra & löst proplem som uppstått. Vi är som gjorda för varandra. Så lika men ändå så olika. Ni är det bästa jag har & för er skulle jag göra allt mellan himmel & jord. Jag lovar att alltid finnas där för er, som ni gör för mig. Ni är de sista jag kommer släppa taget om, för ni är mitt allt. Det ska va vi tre föralltid, allra bästa vänner tills döden skiljer oss åt. Den här texten är till er  Matilda Sundström & Jenny Johansson. Tre utslitna ord, men som verkligen kommer ifrån hjärtat
jag älskar er ♥




Kommentarer
Postat av: Matilda .

aww va söt du är gumman jag blir nästan tårögd, ni betyder hela världen för mig <3333

2010-04-24 @ 10:25:15
URL: http://hejmatildas.blogg.se/
Postat av: jenny

jag vet inte vad jag ska skriva, mina fingrar är helt förlammande elr nåt. väligt vacker text som är betyder så mycket mer än en text. Vi tre forever älskar er så sjukt mycket ska ni veta <3333

2010-04-25 @ 16:51:59
URL: http://jeennybeenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0