du är så nära, men ändå så frånvarande

Hej bloggen ♥ 
Det blev ingen bloggning igår, för jag var ute med Jenny & Matilda hela dagen. Vi åkte ner till stan någon gång vid ett, sen var vi där ett tag. Lite senare tog vi bussen till candyland & på vägen dit hade vi as kul. När vi hade varit där drog vi hem till mig & gjorde massa parodi videos på olika bloggare och fan vad vi garva. Sen drog vi ut & gjorde massa videos, som jag lägger upp senare. Nu ska jag snart åka ner till saltängen och spela match med damlaget. Vi ska köra mot Björsäters SK. Hoppas vi vinner även den här helgen. Men nu måste jag åka
puss

Bilderna är långt ifrån seriösa.

                                  


Kommentarer
Postat av: jenny

Tack gumman att du hittade det fina linnet:) <3

du ser verkligen vad som passar och så.

Tack för igår, det var sjukt roligt :)<3 puss

2010-04-25 @ 16:49:25
URL: http://jeennybeenny.blogg.se/
Postat av: Matilda .

hahaha klockrena bilder <333

2010-04-25 @ 20:46:40
URL: http://hejmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0