vinst i seriepremiären

Hej sweethearts.
Min bloggning har varit usel & jag har mina argument angående varför. Men de tar vi någon annan gång. Idag spelade jag match med damlaget. Det var seriepremiär & vi mötte hagahöjden. Coola som vi är vann vi matchen med 4-2. Alla var jätte duktiga, så en applåd till er. Efter matchen åkte jag hem & sen vidare till maxi för att kolla om nagelacket jag ville ha fanns kvar där, för det var slut på stan. Men självklart var det slut där med, så jag får fortsätta hålla utkiik efter när det kommer in. Nu sitter jag här & bara njuter av den sista helg dagen. Fast jag måste dock sätta igång med lite plugg nu. Men jag skriver ett roligare inlägg senare
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0