you mess it up all the time

G-morning babes ♥ 
Jag vaknade ungefär vid halv nio & det första jag fick se ut genom fönstret var en massa snö. Det gjorde mig inte direkt glad, snarare sur. Jag trodde vintern var över, men nej tydligen inte. Sverige håller på att förvandlas till istiden två om inte annat, usch på den här kylan. Aja det är bara att hoppas att det försvinner lika fort som det kom. Idag ska jag i vilket fall träffa saknade Alma. Vi ska ta en fika på stan & därefter skulle vi hem till mig tror jag. Det kommer bli en rolig dag, för vi har mycket gossip att prata om, eftersom vi inte träffat varandra på länge. Jag lägger ut en oufit bild lite senare, för nu ska jag hoppa in i duschen & fresha till mig.
puss

                                      utanför mitt fönster just nu!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0