you were my everything, and now everything is gone

Hello beauties ♥
Idag är det slut på helgen & måndag. Jag började skolan med musik vid 08.15, sen var det spanka & x (eget arbete) fram till lunch. Därefter hade vi x igen & sen matte och klassråd. Vi slutade vid halv fyra & då tog jag spårvagnen ner till stan. Där gick jag in till cubus & köpte bikinin, som jag har kollat på hur länge som helst & nu är det äntligen min. Sen gick jag in på h&m en snabbis, för jag hade sett ett nagelack där, men det var slut så det fick bli ett annat. Nu ska jag snart åka ner till saltängen & träna med laget, sen blir det hem & göra matte läxan. Om jag hinner slänger jag in ett inlägg ikväll
puss


Bikin från cubus -
över del 129 :- under del 99:-


nagelack från h&m 39,50 :-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0