your vision caught my eyes, like you've known me forever

Hej sweeties ♥,
nu är det äntliget fredag & som jag har längtat. Den här veckan har bara varit allmänt seg & tråkig. Jag hoppas jag kan samla ihop nya krafter i helgen, så nästa vecka blir bättre. Men idag började jag i alla fall skolan 08.10 med musik. Vi hade musikteori & jag är verkligen värdelös på det. Sen hade vi hk och då gjorde vi falaffel. Det smaka gräs, så jag åt pitabrödet istället. Därefter var det lunch & sen no. Vi har precis börjat med tema luft, vilket inte verkar så himlans kul. Usch vad jag klagar hela tiden, men som jag säger den här veckan har varit ur tråkig. Sista lektionen var engelska & sen slutade vi vid 14.20. Då drog jag hem & nu sitter jag här. Vid sex tiden ska jag och Mimmie åka till linköping på zonträning. Är rätt så nervös, men det går som det går. Jag skriver mer ikväll
puss

Pitbull Ft. Akon - Shut It Down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0