a wonderful day

Hej, tjena, tja?
Jag vet aldrig hur jag ska börja mina inlägg, så det får bli lite som det blir. Min dag har i det stora hela varit as bra. Det började med att jag & tjejerna drog ner till stan, där vi köpte mat, som vi sedan tog med ut & åt.Det var super mysigt & för min del blev det en sallad från paus och det var nog den godaste jag någonsin har ätit. Senare tog vi bussen till candyland, ovanligt? haha, där köpte vi godis & läsk sen åkte vi hem till Jenny och körde plump (ett kortspel) riktigt kul. Nu sitter jag här med ett glas cola och bara tar det lugnt. Hoppas ni har haft en bra dag
kisses

Här kommer några bilder från dagen! ♥









Kommentarer
Postat av: jenny

klockrenaste dagen :)<3

2010-08-15 @ 12:25:38
URL: http://jeennybeenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0