det är sjukt hur jag kunde falla på så kort tid

Hellu, ni undrar säkert varför jag är i stan men så här ligger det till. Min brors bil pajjade idag, så vi var tvugna att åka hem från landet & hjälpa till att laga den. Men nu funkar den i vilket fall så det är bra. Idag var jag i vilket fall med mamma & pappa i Arkösund. Det är en tradion att vi åker dit varje sommar & kör minigolf och äter på campingen. Jag har rent ut sagt blivit helt usel på minigolf, jag fölorade stooort! Men sånt är livet och jag är ingen dålig förlorare jag inte. Det var riktigt mys i vilket fall. Ikväll ska jag träffa mims ett tag, skriver mer sen
kisses

Pappa proffset själv, som vann!

Mamma i full fokus haha!

& jag som spelade för spelandets skull!
 
Mamma & Pappa ♥

Pappa & jag ♥

Fin utsikt över Arkösund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0