goodnight sweethearts

Ja nu är det nog time to sleep för min del. Jag ska upp rätt tidigt imorgon, för jag ska ner till staden med Matilda & Jenny. Men eftersom jag har varit ifrån min dator i en vecka nu är det nästan omöjligt att slita sig här ifrån. Det är ju bara jag & min bror här hemma, för ma & pa är kvar på landet. Så jag funderar på att gå och lägga mig i deras säng, en hel dubbelsäng för sig själv liksom, hur nice är inte det. Jag tycker i vilket fall att det låter som en bra idé, hehe. Nu sitter jag & lyssnar på Oskar Linnros, sjukt bra. Avslutar inlägget med några bilder från när Jenny var på mitt land, för några veckor sedan.
kisses




 
Jag älskar dig min bästa vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0