i like you the way you are

Hej..
Förlåt för min grymt dåliga uppdate, men jag vill inte spendera mina sista sommarlovs dagar inne framför datorn så jag hoppas att ni har lite förståelse. Idag vaknade jag upp hemma hos Jenny vid tio tiden. Vi gick upp & käka frukost sen såg vi på oc. Vi har nästan sett klart hela säsong två, vi är verkligen helt besatta av den där serien. Efter ett tag bestämde vi att vi skulle ta moppen ut till ensjön & bada. Men när vi kom dit var vattnet fullt av alger & helt grönt, så det kunde vi ju bara glömma. Vi åkte hem igen, sen gjorde vi tacos & såg oc igen. Senare på kvällen kom Matilda också och då drog vi ner till augustifesten. Träffade lite folk & kollade på fyverkerierna, så det var mys. Nu sitter jag i mitt rum & bara tar det lugnt. Ska nog sova snart tror jag
kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0