om du aldrig provat hur kan du då vara säker

Hej..
Är det bara jag som hatar att bli väckt av höga ljud eller? Tror ni inte att jag vaknar vid halv åtta av att någon står & klipper gräset utanför mitt fönster eller? Ooh jag blir så irriterad på människor som inte tänker på att det är sommarlov och folk kanske ligger och sover. Som tur var kunde jag gå & lägga mig i mammas säng och somna om. Nu sitter jag här och lyssnar på musik as usual. Ska snart ta cykeln ner till stan en sväng, sen hem & va med Jenny. Men jag skriver mer senare
see u later aligator

 

 

Linne - ginatricot
Cykelbyxor- bik bok
Korsörhänge- jc
Armband- turkiet

Kommentarer
Postat av: Matilda

vi stryper han :O fan onödigt att trimma gräset så tidigt :O <33

2010-08-12 @ 23:04:19
URL: http://hejmatildas.blogg.se/
Postat av: bella

ja helt respektlöst, nästa gång tänker jag öppna fönstret & skälla ut honom ;o <3

2010-08-12 @ 23:31:59
URL: http://mylifeinsettings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0