står i din port, står bara still

Hej,
jag antar att ni vill veta lite om dagen så here we go. Mims & jag tog moppen ner till stan vid halv tolv & där kolla vi runt lite, sen tog vi en fika & sådär. Sen drog vi en sväng till vasaparken och bara satt där & njöt av solen. Efter det drog vi hem till henne & körde kort. Sen sjöng vi lite sing star & sen var det dags för träning. Nu sitter jag här & kollar på tv. Juste måste ju berätta att jag äntligen har skaffat facebook, mina vänner har ju tjatat sönder mig & jag själv har varit lite sugen så nu har jag det. Aja det var allt jag hade att säga
kisses


jag är kung på skitgubben eller vad säger du mimmie haha?

mimmie baxar såklart min kamera & tar ego bilder som vanligt haha sötnos! 

mitt rätta jag? mums vad snygg jag är

smile

vadå oviga ? ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0