the best summer ever

Hej sötnosar.
Tänkte slänga in ett sista inlägg innan jag stänger av datorn. Börjar skolan vid tio imorgon, så får lite sovmorgon i alla fall. Slutar sedan vid två & då ska jag till polisen och hämta ut mitt pass & sen ska Mimmie och jag till maxi. Det ända positiva med att skolan börjar är att träffa alla polare igen, annars suger det hårt rent ut sagt. Vill verkligen inte tillbaka till den där skiten, jag hatar den. Hoppas det inte blir lika jobbigt som förra året, för då mådde jag verkligen sämst, eftersom att jag dränktes i plugg. Aja det är väl bara att hoppas på det bästa. Kanske skriver ett inlägg imorgon innan skolan, får se hur det blir
kisses

Tack alla för att ni har gjort den här sommaren
till den bästa, I love you all ♥
 
 
 
 







Kommentarer
Postat av: mimmie

tack själv världen bästa bella ! <3

2010-08-23 @ 18:28:00
URL: http://ichooseyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0