this summer has been awesome

Hello guys!
Kvällen igår var awesome & sommarlovet kunde inte ha slutat på ett bättre sätt. Vi åkte karuseller, gick på marknaden & såg på fyverkerierna. Kom hem vid halv ett tiden & vägen hem var as kul, pappa är för rolig han. Nu är min två kusiner här, så ska väl hitta på något med dom, annars blir det nog bara en chill dag. Jag kan seriöst inte fatta att det är skola imorgon, kill me someone? Aja, det här sommar lovet har varit helt underbart & många nya minnen har skapats. Men nu ska jag slita mig från datan, vi hörs mer senare
kisses

 
Jag, Martina, Sofia & Vendela
 
Mika, Jag, Vendela & Martina i virvelvinden
 
Martina & Vendela i breakdance
 
Sofia & Martina med deras priser från pilkastningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0