We all must go through it sometime, Youre not the first, you know

Hej bloggen!
Nu är första skoldagen avklarad. Det var kul att träffa alla igen, men vårat nya shema sög häst. Aja det är väl bara att gilla läget antar jag. Efter skolan drog jag hem en snabbis & åt, sen tog jag moppen till maxi och mötte upp Alma & Mimmie. Vi tog en fika och gick runt och kolla lite. Sen åkte vi vidare till willys & sen till polisen för att hämta mitt nya pass. Fan vad fult det blev, usch. Resten av kvällen har jag försökt att hitta en låt som jag kan sjunga på musik cafét som är nästa torsdag? Det blir en Miley Cyrus låt. Jag har försökt att lära mig akorden till den & det har faktiskt gått rätt så bra. Kan typ allt utom sticket, men jag tror inte jag känner mig redo för att kompa mig själv, så jag får se hur det blir med det. Imorgon ska vi vara i vrinnevi hela dagen jätte kul, not.
smell you later

Kommentarer
Postat av: mimmie

jag har beställt det nu! (: <3

2010-08-23 @ 22:10:28
URL: http://ichooseyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0