Yes i made it

Hej bloggen!
Idag gick jag upp redan vid halv sju, för att sedan hänga med pappa till Linköping. Lite senare åkte jag & gjorde moppeprovet och jag klarade det. Så jag är på världens bästa humör. Väl hemma åkte jag & jenny runt lite & till mc och åt. Det var mys. Kom hem för ett tag sedan, men ska snart ner till stan igen för Fredrika smsa att jag skulle komma dit. Ikväll blir det träning med eneby & sen åka moppe? Haha jag är redan nörd, men jag har längtat så jävla länge på att den här dagen ska komma & nu har jag äntligen fått kortet. Klarade det ju inte första gången sen fick jag vänta en hel jävla månad innan jag fick göra om det. Så nu ska jag slänga alla plugg böcker, för jag är sjukt trött på dom haha. Men vi hörs
kisses

 
En glad Isabella :D
 
Moppeglidarna (h

Kommentarer
Postat av: jenny

Nu får du hämta och lämna mig hos Jim, haha

nae men det var mys att åka med dig, lite läskigt ibland var det men jag blir van och du med. Du är jätte duktig på att köra. Hoppas att det går lika bra för mig sen när det är min tur för körkort:):P<3

2010-08-16 @ 16:20:25
URL: http://jeennybeenny.blogg.se/
Postat av: bella

haha klart jag gör ;)

och det körningen kommer att bli bättre när jag har kört några gånger :D <3

2010-08-16 @ 20:22:10
URL: http://mylifeinsettings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0