avslutning imorgon

Sitter och lyssnar på julmusik. Jag kan inte förstå att det är julafton på fredag. Tiden har gått så otroligt fort och första terminen av nian är snart över. Dessutom kom pappsen hem med en gran idag, vilket betyder ännu mer julstämning, love it. Dagen har spenderats i emanuelkyrkan, för inspelning av några låtar från julkonserten. Dock blev det ingen sång för mig, eftersom att jag har åkt på världens hosta och gör allt för att spara på rösten tills morgondagen. Imorgon är the big day, Josefine & jag ska sjunga på avslutningen. Om jag är nervös? nejnej absolut inte, det är ju bara för hela skolan. Okej ärligt nu, jag är sjukt nervös och vet inte vad jag har gett mig in på. Men jag ber för att min röst håller tills imorgon, för annars vet jag inte vad jag gör. Ska knarka halstabletter hela dagen och dricka mängder med vatten, så funkar det nog. Annars hann jag med en fika idag också med saknade Jessica, mys.
kisses



My love ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0