det är du och jag mot världen

Jenny jag har känt dig sen jag var två år gammal. Du var min första bästa vän & sen den dagen vi lärde känna varandra har det alltid varit du och jag. Det finns inte ord för hur glad jag är som har dig vid min sida. Ingen förstår mig lika bra som du gör och med dig kan jag verkligen prata om allt mellan himmel & jord. Du har funnits där för mig i både med och motgångar. Din beydelse för mig går inte att formulera i ord, för du är min andra halva och jag vore ingenting utan dig. Det är sjukt hur mycket vi har upplevt tillsammans, minns alla minnen när vi var små. Kommer du ihåg när vi lekte att vi var på badhuset i mitt vardagsrum och la ut massor av filtar på golvet, som skulle föreställa vatten? och när vi lekte med barbie & bratz i flera timmar. Det vi har är äkta vänskap och jag hoppas att den varar tills den dagen vi slutar andas, för jag klarar mig inte utan dig. Tre ord som verkligen kommer ifrån djupet av mitt hjärta ''jag älskar dig'' och jag hoppas att du får världens bästa dag för det är du värd. Grattis på 17 års dagen mitt hjärta ♥


Kommentarer
Postat av: jenny

TACK GUMMAN!!!

jag vågar inte ens föreställa mig hur världen skulle vara utan dig, om du en dag bara försvann!

Du betyder så himla mycket för mig oxå<3

Du är en sån underbar människa och jag har tur att jag har en vän som du<3



Tack för örhängena, de var grymt snygga

puss påre<3

2010-12-12 @ 21:40:37
URL: http://jeennybeenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0