grattis allra bästa vän

Matilda Sundstöm jag har känt dig i nästan hela mitt liv och vi har delat miljontals minnen tillsammans om inte fler. Du är som en syster för mig och jag vet att du finns där för mig oavsett vad. Din betydelse för mig går inte att beskriva genom ord eller texter, för du betyder världen för mig. Jag är inte hel utan dig. Du har lärt mig så mycket här i livet och du vet inte hur lycklig jag är som har dig som vän. Visst vi har haft våra stunder då vi bråkat osv men det hör till och i slutändan vet vi att vi inte klarar oss utan varandra. Vi är så otroligt olika men ändå så lika. Med dig kan jag alltid vara mig själv och med dig kan jag prata om allt mellan himmel och jord. Du är min allra bästa vän och jag kommer finnas här för dig tills ditt sista andetag. Jag skulle kunna sitta här och skriva flera sidor om dig, men det skulle ta timmar. Tre utslitna ord men som verkligen kommer i från hjärtat ''jag älskar dig''.  ♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

ae va söt du är :')

Tack för värlens bästa födelsedag världens bästa vän!

Jag älskar dig mer än något annat :)<3

2010-12-05 @ 22:28:13
URL: http://hejmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0