Hopp står skrivet i väggen men blickar stannar vid golvet

Då var det lördag igen då, eller den är ju nästan slut men ändå. Dagen har spenderats i louis de geer med rep hela morgonen. Det var väl kul och det var faktiskt sista julkonserten för oss nior, lite sorgligt. Med tanke på att vi har gjort det varje år sen fyran, kommer man nog sakna det, trots alla jobbiga repetioner. Nu ska jag kolla på sex and the city med mammi, trodde jag ja. Nu ser jag att hon ligger och sover, är jag förvånad? naaaee, ser ut som jag får sitta i min ensamhet, ack ack. Aya, imorgon blir det julklapps shopping,
ciao!


Bild från i torsdags, när Martina, Matilda & jag var och såg på
Daniel Adams-ray på hugos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0