I know there's sunshine behind that rain

Har inte skrivit på några dagar, så tänkte skriva lite rööh. Härligt med fredag & att det snart är jullov, som jag har längtat. Det ska bli så skönt att slippa skoljävlen i några veckor, men har lite små ångest inför nationella proven, som är nästa termin. Enda nackdelen med att gå i nian, höhö. Skolan var soft, hade mest betygsnack och chilla igenom lektionerna. Efter skolan blev det stan med mammsen, fick peka ut lite julklappar. Så nu vet jag ungefär vad jag ska få, så det blir ingen sån där surprise på julafton, men aya. Kvällen har spenderats med mongo Matilda. Vi är fan stördast i världen, ni skulle döö om ni fick se oss när vi är som flummast. Underhållning på hög nivå må jag säga. Ha en fortsatt bra fredag
latero ;*



Jag vore ingenting utan dig mitt hjärta! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0