I thought we were meant for each other

Idag var jag uppe med tuppen. Matilda och jag var nere vid stan redan vid halv elva. Det var proppat med folk i favorit affärerna och vi hittade faktiskt inte så mycket. Vi kollade i genom alla affärer flera gånger i hopp om att hitta något snyggt vi kunde ha på oss på nyår. Men icke. Blev käk på mc också, så nu har jag gått upp ytterligare några kilo + all julmat, great. Men mitt nyårs löfte är att träna mer, så det löser sig. Vi drog hem vid ungefär tre tiden. Var hemma en halvtimme och drog till ingelsta. Där hittade Matilda en skjorta hon ska ha, så nu är det bara jag kvar höhö. Jag hittade lite annat. Var hemma vid sex tiden och då kom också Jenny. Så hade vi lite tjejsnack och åt grönsaker med dipp as usual. Ska snart hoppa i säng, för ska nämligen spela cup imorgon. Men vi hörs. Juste, efter nyår ska jag byta blogg. Har funderat på det länge nu och tycker det är dags. Vill liksom börja om på nytt, men mer om det någon annan dag.
Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0