Ingen vet vad det är men vi bär våra ärr

Är lite sådär smått happy. Har äntligen fått en ny mobil och det blev tillslut en x10 mini pro. Den fungerar galant och en så länge ångrar jag inte att jag köpte den. Älskar tangentbordet, sjukt skönt att skriva på är det. Anyway, dagen har varit great. Tilda slagga här inatt och vi somna runt tre. Idag var vi nere på stan redan vid klockan ett, för att köpa de sista julklapparna. Skööönt att alla är köpta, så man slipper vara ute i sista minuten. Annars har dagen bara varit lugn, som alla andra söndagar. Jullovet är inte långt borta nu, vi slutar redan på tisdag. Som jag har längtat! Nu ska jag hoppa ner i badet och sen blir det svull framför tven.
Kyss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0