olle hedberg ♥

Jag förstår inte hur svenska folket röstar. För mig var Olle en solklar finalist från dag ett. Hans röst är så speciell och jag får rysningar varje gång han tar en ton. Men som han sa själv kanske han inte är en idol? Det känns som om juryn har försökt att ändra på honom. Olle är den där killen som sitter kutryggad över gittaren och förmedlar magisk musik och inte han som sjunger pop låtar och dansar loss på scenen. Men det känns helt fel att han inte är en av finalisterna. Det var länge sen jag grät men när det inte var hans namn som ropades upp kunde jag inte hålla tillbaka tårarna. Ni som läser det här tycker säkert att jag överdriver, men sanningen är att jag skriver från hjärtat. Jag skiter i vad ni tycker. Olle är en fantastisk musiker och jag hoppas att han kommer börja skapa egen musik någon dag. Jag tror att han gå sjukt långt om han bara har viljan. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0