Sjunker lite lägre för varenda gång jag vänder om, Men jag vänder om, än en gång

Idag är det den 2 december vilket betyder att det bara är ynka 22 dagar kvar till julafton, som förövrigt är höjdpunkten på året (enligt mig). Jag verkligen älskar julen och snön. Även om det har varit -22 grader idag, så tycker jag vintern är en härlig årstid. Skolan idag var softiiisch vi hade inga vanliga lektioner, utan vi hade årskursdag. Fick bl.a. lära mig att gör hlr på minianne (en docka), så nu kan man det ifall man någon gång skulle hitta en människa, som håller på att dö ute på gatan. På eftermiddagen kollade vi på utställningen i visualiseringscentret & såg på någon cool film i 3D, dock råkade jag somna. Nu ska jag sätta igång med lite plugg, för våran lärare sätter nämlingen våra betyg nästa vecka. Känns inte sådär jättebra direkt, men aya.
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0