what if everything could go back to normal

Länge sen jag uppdatera bloggen, så varför inte skriva ett inlägg liksoooom. Frågestunden blev ju helt misslyckad, noll frågor så jag tog bort den hehe. Gick hem från skolan idag för mitt huvud sprängdes & jag mådde inget vidare bra. Eller jag hann inte gå till skolan, eftersom att vi var på ett företag och sjöng julsånger. Dock kunde jag inte va med, på grund av min jävla huvudvärk. Pappa söt som han är, skjutsa hem mig. Bästa pappsen ♥ Väl hemma gick jag och la mig och sov i några timmar. Nu sitter jag här och käkar julgodis hihi, ska sätta igång med lite plugg trots att huvudet värker som aldrig förr. Hoppas ni mår bättre
ciao


bild från när mitt hår var precis nyfärgat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0