you won't be lonley, even if the sky is falling down

Martina och jag sitter framför en varsin dator med en fet godis påse och tycker att livet är ganska gött. Känns bra att det är jullov, med tanke på att jag har druckit två energi drick och inte lär somna så värst tidigt. Dagen har varit nice. Började hos frissan då jag både färga och klippte håret, så nu slipper jag se ut som en gråhårig tant. Blev även en snabbis på stan där jag köpte en tröja inne på monki, 50% och den blev min. Träffade sedan Martina på staden, så gick vi och checka lite skidkläder till henne och sen har vi både hunnit med att laga tacos, gått ner till ica & provat kläder till nyår och nu sitter vi här som två grisar och äter godis bit efter godis bit. Jag känner hur kilona ökar, men vafan det är jullov? Nu blev det ett långt inlägg hoppas ni orka läsat, när jag tagit mig tid till att skriva det thehehe.
Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0