15 år idag då, and it feels so good :D



Hej, idag är det min dag. Jag väcktes av att mamma, pappa & brorsan kom in och sjöng för mig vid sex tiden. Jag fick jätte fina saker, rabblar upp dom lite längre ner. Men sen fick jag en födelsedags frukost med gott bröd och familje mys. Sen blev det att fixa sig, och sen har jag kollat på vakna med the voice hela morgonen och tränat lite till spanska provet. Ska snart till bussen, jag har ju sovmorgon och allt också. Kan det bli bättre? Men jag skriver mer när jag kommer hem
puss! 

jag fick:
en mjukis dress
en ring 
dusch cream & body lotion
rouge borste
världens finaste kamera
kamera fodral
två handdukar
& ett jätte fint födelsedags kort




  Pepp låten inför dagen får bli - Play ''Famous''

Kommentarer
Postat av: mimmie

GRATTTTIIIIIISSSSSSSS ILOVE YOU SOOOO MUCH; HOPPAS DU FAR BASTA DAGEN EVEEER . PUSSSSSSS VI SES SNART! L)

2010-02-18 @ 11:36:20
Postat av: bella

taack habibi :D

jag saknar dig som faaaaaaan ! <333333333333

2010-02-18 @ 16:14:39
URL: http://mylifeinsettings.blogg.se/
Postat av: bella

taack habibi :D

jag saknar dig som faaaaaaan ! <333333333333

2010-02-18 @ 16:14:46
URL: http://mylifeinsettings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0