9 februari

Hej där,
idag var skolan ganska lugn faktiskt. Vi har i stort sätt haft drama träning hela dagen, och vi har äntligen skrivit klart manuset till Nordamerika. Känns skönt, så jag slipper gå och grubbla över det. Vi ska ju trots allt spela upp det nästa tisdag. Men jag slutade i alla fall vid halv fyra tiden, då åkte jag hem och käka och skrev rent vårat manus. Blev precis klar, så nu ska jag börja plugga på massa annat som jag måste ha klart till nästa vecka. Har ingen aning om hur jag ska hinna med allt, men det är jag som har byggt upp det stora berget eller vad man ska säga. Så det är bara att ta sig i kragen och göra det som måste göras. För hur skönt kommer det inte vara sen när allting är klart? ja precis, hur skönt som helst. Ikväll blir det afrodans med laget. Jag har höga förväntningar, då alla säger att det är super kul. Så nu hoppas jag att det är det också, har gått och längtat i flera veckor nu. Men ni får ha en fortsatt bra dag så ses vi kanske ikväll, om jag orkar.
pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0