ahopp fredag igen då

Hej,
jag är ledsen för min dåliga uppdatering, men saken är den att jag inte vet vad jag ska blogga om? Jag har tidigare sagt att ni ska komma med förslag men gör ni det? nae. Jag vill att bloggen ska bli roligare, men det är inte så lätt när jag inte vet vad ni vill att jag ska skriva om. Jag har funderat över lite saker, som jag tror jag ska införa här. Men först måste jag fixa olika kategorier osv. Jag vill ha en ny header också, men jag har inga bilder och använda. Så jag måste ta lite kort någon dag helt enkelt. Men min dag har annars varit ganska lugn. Först var det musik, vi träna inför dramat. Sen var det hk, idag gjorde vi omelett med stuvning. Sen efter lunch var det matteprov, kändes som det gick bra så det är bara att hålla tummarna. Sista lektionen var engelska, då såg vi på film. Vi fick också tillbaka proven, gick skit men fick g i alla fall. Sen slutade vi och då drog jag hem, sen vid fyra tiden drog jag ner till stan och mötte upp mamma. Jag köpte hårfärg, och jag tror Matilda ska färga det imorgon. Äntligen ska jag få bort min förbannade utväxt. Hoppas håret blir bra bara, jag vill ju inte ha det gult. Men jag köpte en annan blond färg som hon i hårvårdsbaren rekomendera så det är bara att hålla tummarna, annars ska det knarkas silver schampo för fulla muggar. Jag fyller år på torsdag förresten. femton bast. Som jag har längtat. Men nu ska jag fortsätta min fredagskväll med att bara ta det lugnt, juste hejdå till Mimmie och Sofia som är på väg eller är i thailand nu. Dom ska va där i två veckor, och jag kommer sakna dom massor. Men ha det bra
pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0