bästa dagen (:

Hej,
nu är man hemma från skolan då. Min dag har varit as bra, eftersom jag har världens finaste vänner. Det blev lunch firande på donken, då Josefine fixade en ballong till mig som jag har gått & viftat med hela dagen. Spanska provet gick hyffsat, var svårare än vad det brukar vara men jag tror det gick ganska bra i alla fall. Det är bara att hålla tummarna. Nu ska jag i vilket fall sätta igång med lite plugg så jag får det överstökat. Sen blir det att städa rummet, eftersom det kommer gäster hit imorgon. Efter dä blir det fest middag med la familia, gillas skarpt. Men min födelsedag har än så länge varit hur bra som helst, bortsett från förkyldningen,
C ya later!

Kommentarer
Postat av: jenny

Ja det ska vi. jag kommer hem typ vid halv ett. pusss<3

2010-02-19 @ 13:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0