cup hela helgen

Hej,
jag har inte kunnat uppdatera så mycket i helgen eftersom jag har varit på cup. Den gick väl inget vidare, för att det var riktigt bra lag med. Vi mötte damer och de spelar ganska hårt och så är matcherna 12 minuter långa, så om man får ett mål i baken är det svårt att ta igen. Men vi var inte där för att vinna utan för att lära oss. Det var riktigt kul att köra i alla fall. Igår kväll var jag och några tjejer hos Martina och såg på melodifestivalen. Tyckte att de rätta låtarna gick till finalen. Efter melodifestivalen såg vi på Björn Gustafsson filmen. Haha vi skratta som aldrig förr. Men det var riktigt mys, dock blev det att gå hem skapligt för vi skulle ju spela cup idag med. Kom hem vid tre ungefär då åt jag, sen har jag suttit och pluggat. Det är ju skola imorgon och jag känner mig inte precis pepp på det. Men så är det i alla fall. Ha en bra söndag,
puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0