die snow die !

Good morning dudes!
det blir ett morgon inlägg idag, nu när jag har sovmorgon och allt. Det blev ingen så kallad snöstorm idag då, så vi fick slippa skolan. Istället blir det engelska prov första lektion, suck. Men vem vet vi kanske får gå hem idag också, och då ska jag banne mig fixa skjuts så jag också får gå hem. Bussen går om 30 minuter, Sandra och jag bestämde att vi skulle ta en tidigare buss så vi inte skulle komma sent. För bussarna är ju försenade nu på grund av snön, och vi vill inte komma försent till provet för då kommer vi ju få kortare tid att göra det på. Så varför inte vara lite smart och ta en tidigare buss. Hoppas att spårvagnarna går bara, annars måste vi gå från typ norrtull och det tar 15-20 minuter, men ääh vi överlever. Men jag skriver mer ikväll, ha en bra torsdag
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0